Fr?ga till arrang?rerna

Topics and things concerning this game.
Post Reply
Pharao
Private
Private
Posts: 17
Joined: 24 Oct 2006, 17:38

Fråga till arrangörerna

Post by Pharao » 09 May 2007, 06:11

Om någon i ens lag av olika omständigheter inte kan följa med och man säljer vederbörandes biljett... Är det bara att maila till info@berget-events.com och be er ändra uppgifterna för den biljetten då eller?

MVH
Pharao
Ordning ?r f?r idioter.
Ett Geni hanterar ?ven kaos.

User avatar
NIN
Berget Crew
Berget Crew
Posts: 414
Joined: 04 Dec 2006, 12:40
Location: H?rn?sand

Post by NIN » 09 May 2007, 08:11

stämmer bra, om du inte har en köpare kan du med fördel sälja biljetten på forumdelen marketplace.
Churn/HQ Berget 11
Gamemaster Berget 9-10
Head of security Berget 6-8r
GM Spetznas Berget 5
Master SF, Berget 3
Tjetcheny Rebels Berget 2
Project Assistant Berget 1

Pharao
Private
Private
Posts: 17
Joined: 24 Oct 2006, 17:38

Post by Pharao » 09 May 2007, 11:55

Köpare har jag redan :) så det är lungt :) men tack för tipset i alla fall :)
Ordning ?r f?r idioter.
Ett Geni hanterar ?ven kaos.

MODDAN

Post by MODDAN » 11 May 2007, 14:08

Jag har dock en fråga gällande inköp/försäljning av biljett: när man köpt en biljett av någon och sedan skickat den uppdaterade informationen till info@berget-events.com, får man då något bekräftelsemail tillbaka, eller uppdateras det helt enkelt under "Booked" delen?

Pharao
Private
Private
Posts: 17
Joined: 24 Oct 2006, 17:38

Post by Pharao » 11 Jun 2007, 10:14

Då tager vi en ny fråga för arrangörerna och hoppas jag hinner få ett svar :P Alltid lyckas jag vara ute i sista minuten :P

Jag vet att det är totalförbud mot pyroteknik på B5 men jag har en liten undran.

Det är så att vi (mitt lag) har funderingar på att ta med oss ett gasolkök. Kan arrangörerna tänkas tillåta detta? Jag pratade med brandförsvaret för en liten stund sen och dom sa att just nu rådde inget eldningsförbud i härnösands kommun (rätta mig gärna om hemsön inte hör till härnösands kommun) och det svar jag fick angående gasolkök vid eventuellt eldningsförbud så sa killen jag pratade med att det mest troligt skulle gå bra ändå då det var en så pass liten och kontrollerad låga.

Men jag tänkte för säkerhets skull kolla med arrangörerna för att höra deras åsikt också. Nog för att man tycker att det borde räcka med brandförsvarets men jag är ju så otroligt snäll ibland :D
Ordning ?r f?r idioter.
Ett Geni hanterar ?ven kaos.

Hornet85

Post by Hornet85 » 11 Jun 2007, 10:21

Arr är redan i spel området så du får nog ringa om du ska ha något svar av dom tyvär :)

JJ

Post by JJ » 11 Jun 2007, 10:48

Efter att ha kikat i reglerna så antar jag att "specially designated areas" måste åtminstone omfatta ställen i respektive lags läger.

"There will be a blanket ban on fire at Berget 5, meaning that no fire will be permitted except in specially designated areas."

User avatar
NIN
Berget Crew
Berget Crew
Posts: 414
Joined: 04 Dec 2006, 12:40
Location: H?rn?sand

Post by NIN » 11 Jun 2007, 11:42

There will be fireplaces in the bases were cooking and such can be done. THe firehazard is extreme so I hope that everyone respect our rules about this.
Churn/HQ Berget 11
Gamemaster Berget 9-10
Head of security Berget 6-8r
GM Spetznas Berget 5
Master SF, Berget 3
Tjetcheny Rebels Berget 2
Project Assistant Berget 1

meduza

Post by meduza » 18 Jun 2007, 12:30

Kan någon förklara detta ?
Våran grupp + några till skulle hålla den sista kanonen för att det va den dom ville åt i det rysska laget , vi gick i 6 tim innan fi kom fram till oss och vi fick börja strida :) då blåstes spelet av och vi hadde förlorat ?????
Varför förlorade vi ?
Vi hade den sista kanonen då !!!
Det jag fick höra var att Fi sprängt kanonen , men dom sprängde fel kanon :twisted: Varför lät ni inte oss få ta den sista striden ???
Det va ju den vi väntade på.

Müller

Post by Müller » 19 Jun 2007, 00:42

meduza wrote:Kan någon förklara detta ?
Våran grupp + några till skulle hålla den sista kanonen för att det va den dom ville åt i det rysska laget , vi gick i 6 tim innan fi kom fram till oss och vi fick börja strida :) då blåstes spelet av och vi hadde förlorat ?????
Varför förlorade vi ?
Vi hade den sista kanonen då !!!
Det jag fick höra var att Fi sprängt kanonen , men dom sprängde fel kanon :twisted: Varför lät ni inte oss få ta den sista striden ???
Det va ju den vi väntade på.
vi fick knata från radiomasten bara för att komma fram till grinden då spelet blåstes av... jävligt snopet då spof personligen lovade natostyrkorna "helikopter transport" in i svenska basen och en jöävla massa pangande... kul med en sk. "--- SPAM !!! ----tease".... not

Müller

Post by Müller » 19 Jun 2007, 00:43

meduza wrote:Kan någon förklara detta ?
Våran grupp + några till skulle hålla den sista kanonen för att det va den dom ville åt i det rysska laget , vi gick i 6 tim innan fi kom fram till oss och vi fick börja strida :) då blåstes spelet av och vi hadde förlorat ?????
Varför förlorade vi ?
Vi hade den sista kanonen då !!!
Det jag fick höra var att Fi sprängt kanonen , men dom sprängde fel kanon :twisted: Varför lät ni inte oss få ta den sista striden ???
Det va ju den vi väntade på.
vi fick knata från radiomasten bara för att komma fram till grinden då spelet blåstes av... jävligt snopet då spof personligen lovade natostyrkorna "helikopter transport" in i svenska basen och en jöävla massa pangande... kul med en sk. "--- SPAM !!! ----tease".... not

LoomChild

Post by LoomChild » 19 Jun 2007, 08:46

Varför ryssen vann? Har sagt att det var för att vi iofs misslyckades med sista biten, men lyckades med ALLT annat...

Och varför det blåstes av? För att en kille gick in i så svår chock att ambulans tillkallades. Trist, men liv och lem före plastkastande!

Dock, tack svensken/allied för ett bra motstånd. Vi körde fast riktigt bra i slutet. :)

Post Reply