Information: Bat.Org

Topics and things concerning this game.
TENGILL
Sergeant
Sergeant
Posts: 92
Joined: 03 Feb 2007, 10:29
Location: Sollentuna

Post by TENGILL » 05 Jun 2007, 14:05

Ja det har du nog rätt i.
Hur vill den alsmäktige ledaren ha det vid raportering från, låt oss säga, Gustav Adolfs andra plutons andra grupp.

Skall han först medela sin PlutC, som sedan för det till KompC, som sedan för det till BatC?
Gl?m inte " T T T".
T?m Tarm och Task.

Daffy

Post by Daffy » 06 Jun 2007, 14:54

De enda som ska prata med mig är PlutC eller KompC alt. respektive signalst... Gruppcheferna ska rapportera till sin PlutC som i sin tur rapporterar till mig. PlutC behöver inte gå via KompC...

TENGILL
Sergeant
Sergeant
Posts: 92
Joined: 03 Feb 2007, 10:29
Location: Sollentuna

Post by TENGILL » 06 Jun 2007, 18:19

Det är uppfattat.
Gl?m inte " T T T".
T?m Tarm och Task.

Daffy

Post by Daffy » 10 Jun 2007, 15:43

På måndag kommer en ny version av SweBat.Org;en. Det har blivit lite återbud, så jag måste kasta runt ltie folk så att vi verkligen har kompletta Bas.Säkgrupper.

Jag var ute och rekade med några ur Underrättelsegruppen igår, vi kommer behöva alla, och då menar jag alla till att försvara. Det kommer inte finnas utrymme för nonchalans, solo-missons eller misstag om vi ska ro detta i land (eller kasta ryssen tillhavs).

Mer om detta på Bataljonsuppställningen.

User avatar
meathead
Berget Trustee
Berget Trustee
Posts: 221
Joined: 15 May 2007, 14:02
Location: Fr?s?n

Post by meathead » 11 Jun 2007, 16:32

Daffy wrote:På måndag kommer en ny version av SweBat.Org;en. Det har blivit lite återbud, så jag måste kasta runt ltie folk så att vi verkligen har kompletta Bas.Säkgrupper.

Jag var ute och rekade med några ur Underrättelsegruppen igår, vi kommer behöva alla, och då menar jag alla till att försvara. Det kommer inte finnas utrymme för nonchalans, solo-missons eller misstag om vi ska ro detta i land (eller kasta ryssen tillhavs).

Mer om detta på Bataljonsuppställningen.
Detta innebär att vi måste stanna i närheten av objekten för att kunna tajta ihop våra stridställningar. Har vi ström vid vissa objekt så man kan belysa området utåt från objektet för att hindra fi från att smyga så nära? Vi kan "gömma" oss i mörkret bakom ljuset nattetid

/Meathead
OPCR 2,3 / B5, B6,B7
B8 - Not playing

Daffy

Post by Daffy » 11 Jun 2007, 16:41

Tyvärr inte...

kenny7702
Newbee
Newbee
Posts: 9
Joined: 19 Apr 2007, 14:01
Location: Sundsvall, Sweden

Post by kenny7702 » 12 Jun 2007, 11:03

status på den nya versionen av SweBat.Org?

kn3pp
Private
Private
Posts: 12
Joined: 14 Apr 2007, 00:48

Post by kn3pp » 13 Jun 2007, 11:44

ingen ny bat-org ? löser sig väll på plats då ;)
...do not ignore my veins...

Daffy

Post by Daffy » 13 Jun 2007, 13:08

Ramlar in ändringar (sjukdom m.m.) så samtliga chefer kommer få den ikväll och i morgon.

Post Reply