Sp?rsm?l og svar

Topics and things concerning this game.
Tiger_1

Post by Tiger_1 » 02 Nov 2006, 16:33

Har sett på Bookingstatus, og der står det VELDIG mange med rødt kryss, jeg antar det er folk som ikke har betalt?
Håper vi kan få litt headsup når "rerelase" på de kommer?
Ellers er det jo veldig få nordmenn som står på listen ser jeg, noen få russere, og ØMS folk.
Har du et tall på hvor mange allierte plasser det er igjen?

Delta

Vedr spillroller

Post by Delta » 06 Nov 2006, 18:51

Hoy - har lest om de ulike spillrollene for allierte
der jeg stiller spørsmål til de som har vært på berget før
eller kjenner til spillet.

Er rollen i SF lag noe for undertegnede, blir ikke fornærmet
om noen ikke anbefaler det pga min korpus :wink:
Er ikke av de kjappeste men kan trave langt :wink:

Fungere best i felt som "snikende ullteppe"/OP
for de som ikke kjenner meg.

Tiger_1

Post by Tiger_1 » 07 Nov 2006, 12:45

Tja, sånn jeg har forstått det, så var SF sist ganske så omfattende, og det går da både på holdning og utstyr. I tillegg hadde de ganske mye lange masjer. Har ikke vært det, men vil tro dette er noe som er forbeholdt folk med rimlig god milsim innsats på SF fronten.

tok

Post by tok » 07 Nov 2006, 19:38

Sf i forfjord var en tung oppgave. snakk med jan-erik, fredrik de var sf i forfjord. Tror ikke det er noe for deg delta.

Tiger_1

Post by Tiger_1 » 04 Dec 2006, 20:07

Løkke: Noen mulighet til å sjekke opp med gutta som runner dette showet angående hva som skjer i mai når ørten stykker finner ut at de ikke kan være med alikevel? Om de i det heletatt har noe plan for det, eller om de bare bryr seg om å få inn pengene?
For jeg nekter å tro at 700 airsoftere vet NÅ at de er ledig den helga, så frafall blir, av ikke noen annen grunn døde bestemødere (tragisk nok så mener jeg nå ekte døde bestemødre, statistik sier så).

User avatar
Sierra3
Newbee
Newbee
Posts: 2
Joined: 05 Dec 2006, 09:10
Location: Moss, Norway

Post by Sierra3 » 05 Dec 2006, 09:27

Hallo i luken !

Noen som kjenner til om våre ønsker om rolle i spillet blir tatt hensyn til, eller blir man bare fordelt en rolle ?
------------
"Ein Tank ??!! What kind of dumkopf name ist that f?r ein SturmGeschutsFernichtungsPanzerKraftWagen ??"
------------

User avatar
Sierra3
Newbee
Newbee
Posts: 2
Joined: 05 Dec 2006, 09:10
Location: Moss, Norway

Post by Sierra3 » 05 Dec 2006, 13:14

Hei igjen

Jeg ser noen skriver at de som melder seg som spesialstyrker er gjerne litt mere realisme- og milsimfan enn bare Rambo wannabe's. Om dette stemmer, og det er noen norske der ute som vet hva feltdøgn, lyd- og lysdisiplin, og bæsj-and-carry er, så høres dette ut som en gruppe jeg gjerne henger meg på. 8)
------------
"Ein Tank ??!! What kind of dumkopf name ist that f?r ein SturmGeschutsFernichtungsPanzerKraftWagen ??"
------------

Lokke

Post by Lokke » 27 Mar 2007, 18:17

Tiger_1 wrote:Løkke: Noen mulighet til å sjekke opp med gutta som runner dette showet angående hva som skjer i mai når ørten stykker finner ut at de ikke kan være med alikevel? Om de i det heletatt har noe plan for det, eller om de bare bryr seg om å få inn pengene?
For jeg nekter å tro at 700 airsoftere vet NÅ at de er ledig den helga, så frafall blir, av ikke noen annen grunn døde bestemødere (tragisk nok så mener jeg nå ekte døde bestemødre, statistik sier så).

De som plutselig ikke kan selger sin billett privat på Airsoftguns.

NB: Husk legg ved oppmøte.

Lokke

Post by Lokke » 27 Mar 2007, 18:20

Sierra3 wrote:Hallo i luken !

Noen som kjenner til om våre ønsker om rolle i spillet blir tatt hensyn til, eller blir man bare fordelt en rolle ?
Jeg jobber med å få oversikten, men en ren Norsk tropp har første pri!

Delta

Spørsmål om området og div

Post by Delta » 19 Apr 2007, 13:39

Hoy - har noen spørsmål:

1.Hvilken del av den øya skal vi være på, har div kart for området
men siden man har flere fort der, så spør jeg.
Er det på den nord-østlige delen da berget crew har lagt ut kart for safe-zone i det området ???

2.Er man game on hele tiden eller har man stridspauser i spillet
for hvile - mat inntak?

Tiger_1

Post by Tiger_1 » 19 Apr 2007, 16:06

Dette kunne du stortsett funnet ut ved å lese på siden Delta. Kart over selve spillområde, med rutenett blir gjort tillgjengelig i Mai var det snakk om. Spillet går fra 00:00:01 natt til fredag, til det er slutt søndag, så vil du ut av selve spillet, så må du til safesone. Det er selvsagt fullt mulig, all spising og soving ellers skjer i spill..

Delta

Vedr svar

Post by Delta » 19 Apr 2007, 21:58

Hoy - beklager spamming........
Men følte et behov for å si fra..............

1.
Jeg har i kjent stil som gammel OP mann skaffet til veie div info - kart
om øya, men bare lurte på hvilken del av øye man spilte på.
Vet at rute nettverks kart kommer i mai.

Er vel lov å spørre om det, når jeg ikke har funnet det selv ????????

2.
Jeg lager ikke en post om et spørsmål, med mindre jeg har behov for det etter å ha prøvd å søke selv...........

Noe som kan bidra med faglig tilbakemelding :wink:

Tiger_1

Post by Tiger_1 » 20 Apr 2007, 19:35

1. Vel, hvis det haster så mye å finne det ut før alle andre, så kan du sikkert kontakte berget crewet å spørre.

2. Jeg kommer med spydige bemerkninger uten noe som helst grunn når jeg føler for det......;)

Lokke

Post by Lokke » 12 May 2007, 01:38


Lokke

Re: Vedr svar

Post by Lokke » 12 May 2007, 01:41

Delta wrote: Noe som kan bidra med faglig tilbakemelding :wink:
Hei:
Det eneste jeg får ut av Berget ledelsen er at kart med nødvendig informasjon, detaljer, og grid vil bli gitt ut ved ankomst.

Egentlig ikke så dumt siden man ofte får slikt i siste øyeblikk i real life.

Post Reply