Q & A

Topics and things concerning this game.
Post Reply
WhiteAce

Q & A

Post by WhiteAce » 13 Sep 2006, 10:01

Graag voor specifieke vragen dit mail adres gebruiken: netherlands@berget-events.com

Een paar voorlopige antwoorden:

1. Vervoer door Duitsland:
Dit wordt op dit ogenblik met de Duitse Justitie kort gesloten. Houd hierbij natuurlijk wel rekening met wat tijd die het allemaal in beslag zal nemen. Mijn Duitse collega heeft hierover, ten behoeve van álle spelers die door Duitsland met de auto gaan rijden, aan het regelen.
Later dus meer hierover. Er ís een mogelijkheid, heb slechts geduld.

Overige vervoersmogelijkheden
Op de berget site, staat aangegeven, dat het mogelijk is om vooraf de AEG's op te sturen. Deze worden dan weer uitgedeeld bij aanmelding op de site van het spel. Om dit te doen, kun je natuurlijk elke denkbare vervoerder zoeken. Ook kun je als team dit regelen.
Andere optie is om dit allemaal samen te doen. Daar kom ik dan kijken om dit te coördineren.

2.Vervoer.
Hier zijn natuurlijk verschillende mogelijkheden.
a. Iedereen heeft vrije keuze om met de auto te gaan.
b. We charteren een touroperator voor een busreis.
c. We charteren een vliegtuig.

Kosten voor vervoer.
a. Volgens www.viamichelin.nl komen de kosten voor de auto op ongeveer € 142,- Dit kun je natuurlijk delen met anderen.
b. Hierover zijn offertes opgestuurd. De vraag luidt om een prijs voor een groep tussen de 30 en 60 mensen. Antwoord komt nog.
c. Een individuele reis kost (als je nú online boekt) ongeveer € 187,- Een goedkopere kon ik niet vinden, behalve een reis van Air France, maar die was al vol geboekt!!!
Zoals eerder genoemd, is er ook de optie om samen met álle spelers een vliegtuig te charteren. Hebben we ook geen last van mensen die zich bedreigd kunnen voelen door alle woorden die we in dat vliegtuig zullen gebruiken...
Een offerte is inmiddels onderweg en ook daarvan verwacht ik eerdaags een antwoord. Hiervan hoop ik dat de prijs pp ook lager zal zijn, dan de € 187,- die het nu pp zou kosten. Het resultaat van de (beste) offerte zal ik tzt hier posten.


In beginsel is dit voor de NL spelers bedoelt. Uiteraard staat het onze Belgische vrienden vrij om bij mij aan te kloppen met vragen én ideeën.

Een ander idee, is dat er voor België een eigen coördinator zal komen. Is uiteraard zeer welkom, daar wij Nederlanders natuurlijk met België te maken hebben door de opslag van onze AEG's in België.


VRAGEN?? STEL ZE!! WANT IK WEET OOK NIET ALLES.
Bedenk echter wel dat het allemaal nog heel ver weg is. We hebben dus best wel wát tijd om dingen te (goed) regelen.

Grtz.

WhiteAce

Post Reply