S: Soulforge is selling weapons.

Here you can buy and sell airsoft related things
Post Reply
Soulforge
Private
Private
Posts: 17
Joined: 14 May 2007, 02:42
Location: Motala, Sweden

S: Soulforge is selling weapons.

Post by Soulforge » 07 Nov 2013, 17:52

This add is in swedish, but i will translate it later to English. I do speak english and you are welcome to email me any questions at sugminsalta@hotmail.com

All prices are in SEK and negotionable.
All prices are excl. shipping and it is up to the buyer to make sure that the delivery company chosen can ship the items i question.
Arrangements can be made for delivery to Berget.

Here goes. :cooltank:

OBS!! Läs det juridiska längst ner i annonsen. Jag vill inte svara på frågor som redan står i annonsen. Förhandlar gärna om priserna, men då endast vid affär face to face. Skickar helst inte, men om så skall ske så står köparen för frakten och ansvaret för fraktbolagens hantering. Vapnen säljes p.g.a platsbrist.

Namn på varan: M14 EBR
Tillverkare av varan: WE och RA-Tech
Skick: 9/10
Pris: 8000:-
Övrig information: Fullt RA-Tech uppgraderad internt med NPAS. (DYRT!) inkl. RA-Tech triggergroup helt i stål, som givetvis är sjukt svår att få tag i. Säljes med fyra magasin och delar för att konvertera den till en vanlig M14 samt ett replica M3-sikte av god kvalité. Anledningen till att den bara får nio av tio i skick är att den lilla luckan som sitter över bolten (som ändå inte påverkar funktionen) är lös pga att ett litet kullager har gått sönder där. Finns att köpa som reservdel. Har varit målad men är rengjort. EBR-kroppen är helt ren. Finns lite färgrester på recivern. Färgrester på originalkolven.
Bild: Fås vid seriöst intresse.

Namn på varan: M4a1 RAS
Tillverkare av varan: WE / RA-tech / Magpul
Skick: 9/10
Pris: 7000:-
Övrig information: Fullt RA-tech kittad internt med bl.a. stålbolt, alu-nozzle och NPAS. Medföljer 8 st Co2 magasin (fler om jag hittar) samt ett gäng patroner till dessa. Diverse reservdelar som originalbolt medföljer. Magpul stock av enklare modell. Kan fås med en väldigt gedigen vapenväska i hårdplast med skumgummi-inlägg för 500:- extra. OBS! Något av magasinen kan läcka lite, som vanligt. Lätt fixat för den händige med IQ över rumstemperatur.
Bild: Fås vid seriöst intresse.

Namn på varan: M16a3 med fastmonterad M203
Tillverkare av varan: G&P + diverse blandade internals.
Skick: 8/10
Pris: 3000:-
Övrig information: t-kontakt, M120-lösning som vid senaste kroningen visade 125m/sek med 0,20g, 6,03 pipa, skulle kanske må bra av ett nytt hop-gummi. Säljes utan magasin.
Bild: Fås vid seriöst intresse.

Namn på varan: Mp5 B&T
Tillverkare av varan: Classic Army
Skick: 9/10
Pris: 2000:-
Övrig information: Mp5 med skjutstock och lampa i framstocken. Allt funkar och den går som en klocka. Original internals. enda felet är att det är en lite plastbit som har gått av i framstocken, så den sitter lite löst, men stör inte så mycket. Lampan fungerar och har friskt batteri. T-kontakt. Säljes utan magasin. Low Profile siktesbas kan köpas till för 150:-
Bild: Fås vid seriöst intresse.

Namn på varan: M249 mk II
Tillverkare av varan: A&K
Skick: 6/10
Pris: 2500:-
Övrig information: Sliten trotjänare som vansköttes av sin tidigare ägare. Nu har den fått en ordentlig genomgång, nya kablar och rengjort magasin. T-kontakt. Går riktigt vettigt för att vara en A&K. Säljes med ett original box-magasin som tidigare ägare tyvärr har gjort ett hål i locket på. Sitter en tejpbit där för stunden. Har inte kronats men gissar att den går ca 120m/sek med 0.20g.
Bild: Fås vid seriöst intresse.

Namn på varan: SR-25
Tillverkare av varan: JG
Skick: 7/10
Pris: 3500:-
Övrig information: 140-lösning. 4 magasin, fler om jag hittar. två eller tre av dom är Magpul modifierade för att passa i magasinbrunnen. Harris-style bi-pods. Element sniper-grepp i OD. Kina sikte 4,5-14 x 50 med scope-extender och belysning i rött och grönt. Original-ljuddämpare med snabbfäste. Kräver ett ganska kraftigt Li-Po-batteri. Har varit målad men är skapligt rengjord. kolven ser lite dassig ut men är hel. OBS! Ej spärrad på semi. Släng i en vettig Mosfet och du har en fin semisniper.
Bild: Fås vid seriöst intresse.

Namn på varan: MGL
Tillverkare av varan: ICS
Skick: 9/10
Pris: 1000:-
Övrig information: Multilauncher med endast ett fåtal battlescars. Säljes fullt funktionsduglig men utan granater. Korta modellen. Inköpt 2011 och spelad med max tre gånger. Därefter endast poserad med. Säljes endast för att den förtjänar att bli använd.
Bild: Fås vid seriöst intresse.

Juridiskt krafs:
---------------------------------------
* Jag säljer till vem jag vill. Köpare som kommer och hämtar har förtur.
* Inga reservationer för folk jag inte känner
* Inga köpare under 18 år och om jag ens misstänker att köparen kan vara för ung eller om någon köper åt någon som är för ung så avbryter jag affären omgående.
* Priserna är inte huggna i sten, men förhandlingar sker på plats. Frakt tillkommer på samtliga priser.
* Jag tar inte ansvar för fraktbolagens hantering, men hjälper naturligtvis till i händelse av problem.
* Betalningar sker till mitt konto i Swedbank genom överföring eller Swish. Jag tar INTE kontanter.
* Byten kan vara aktuella, men då endast mot en vettig PTW / DTW / CTW.
* Samtliga produkter kan provas hemma hos mig.
* Alla skambud kommer att ignoreras.
A.S.O.G Motala (Thor Company)
B5 Russian
B6 Merc
B7 Orlovs Mercs
B8 NAF Mech
B9 NAF Mech
B10 NAF Mech
B11 Ravens Mech

Post Reply