Hihanauha-operaatio meneill?

Topics and things concerning this game.
Sappi

Hihanauha-operaatio meneillään

Post by Sappi » 07 May 2007, 12:33

Eli otsikon mukaisesti:

Hihanauhoja pyritään teettämään ompelimolla tai ompelijattarella jokaiselle taistelijalle, eli noin 80 kpl. Tarjouspyyntöjä on jo matkalla sinne sun tänne, ja pyrimme noin kolmen euron hintaan.

Tarjouspyyntöihin oli laitettava luku("1-80 kpl" ei kelpaa), ja oletusarvo tunnustelevien irkkikeskustelujen pohjalta on se, että kaikki tulevat hihanauhan ottamaan.

Eli jyrkästi hihanauhan puolipakollista lunastamista vastaan olevat puhukoot nyt, tai vaietkoot iäksi. En halua joutua lunastamaan omin varoin 50 hihanauhaa vain koska niitä ei nyt sitten tahdottukaan.

Muutkin kommentit toki tervetulleita.

Olli

Post by Olli » 07 May 2007, 12:39

Periaatteessa jokainen voisi väsätä itse oman nauhansa, mutta olisihan se jätkät ihan helevetisti särmempää, että otettaisiin kaikki tasan samanlaiset nauhat käteen.

Jälleen kerran ryhmänjohtajat! Pitäkää huoli, että omat miehenne ovat tietoisia hihanauhahommasta ja ilmoittakaa jos teille ei onnaa. Lähdetään odotuksesta, että kaikki ottavat hihanauhat.

Olli

RRP Taksi

Post by RRP Taksi » 08 May 2007, 18:18

Päivämäärä kun tilaus pitää olla maksettu???
(Kestää jokusen päivän aikaa kerätä ja lähettää rahhaa..)

Olli

Post by Olli » 09 May 2007, 08:29

Katsotaan nyt että mistä ne eka tulee ja mitä ne siellä maksaa. Tämän jälkeen selvitetään maksuliikenne.

Olli

RRP Taksi

Post by RRP Taksi » 20 May 2007, 20:03

Tulleepi pihkuhiliaa kiirus.. :oops:

Sappi

Post by Sappi » 24 May 2007, 13:51

Näinhän se on, mutta minkäs teet kun mistään ompelimosta ei tule vastauksia.

No, yksi vastasi, joskin kielteisesti sekin.

Voipi olla että kannattaa perua operaatio..

Olli

Post by Olli » 24 May 2007, 16:35

Ei peruta mitään! Kävin sopimassa homman kuntoon. Nauhat tulevat joustavasta kankaasta mallia Turkusoftin hihanauhatl. Tuttavani tunaa nauhat kuntoon koko porukalle. Hintaa nauhalle tulenee 2-3 e kappale, riippuen kuinka laadukkaat niistä tehdään. Kaikki saavat nauhansa ajoissa, ilmoitan tarkempaa tietoa kunhan tiedän itse asiasta paremmin.

RRP Taksi

Post by RRP Taksi » 24 May 2007, 17:35

Pistä tuleen 18 kpl..

Olli

Post by Olli » 28 May 2007, 09:35

Hihanauhoja tehdään parahaillaan. Nauhojen lopulliseksi hinnaksi muodostui 2,5 e kappale. Tuon nauhat mukanani sitten laivaan, josta ne voi kukin jengi lunastaa itselleen.

Toinen vaihtoehto on maksaa koko ryhmän/tiimin nauhat tililleni tilisiirtona, mutta aiheesta täytyy neuvotella minun kanssani etukäteen.

HOX HOX! Tällä hetkellä nauhoja tehdään siten, että oletetaan että kaikki ottavat itselleen nauhan minun kauttani. Jos nyt meinaat tehdä itse nauhan, niin ilmoita siitä minulle niin emme tee sitten ylimääräisiä turhaan.

Edelleen kuitenkin korostan sitä että oli saatanasti särmempi, jos kaikkien suomalaisten nauhat olisivat identtisiä.

Lexa

Post by Lexa » 28 May 2007, 12:35

Olli

tuleeko myos lekuri nauhoja jokunen?

User avatar
LauriL
Newbee
Newbee
Posts: 7
Joined: 20 Apr 2007, 22:12
Location: ?bo / Finland
Contact:

Post by LauriL » 29 May 2007, 12:24

Lexa wrote:Olli

tuleeko myos lekuri nauhoja jokunen?
Lukekaahan ne johtajien palaverit tai kysykää omalta RJ:ltänne. tämäkin tieto oli siellä...

Gilwen

Post by Gilwen » 29 May 2007, 15:08

LauriL wrote:Lukekaahan ne johtajien palaverit tai kysykää omalta RJ:ltänne. tämäkin tieto oli siellä...
Ja kun oma RJ ei päässyt paikalle eikä mitään palaveri muistiota ole tullut niin mistäköhän nuo tiedot lukee?

Toivottavasti saa sentään kysyä kun ei ole tietoa tullut.

Olli

Post by Olli » 29 May 2007, 16:18

Lähetin myös Nemesiksen jannuille muistion siihen sähköpostiin, jonka sain kun ilmoittauduitte peliin minun kauttani. Mutta saa ehdottomasti kysyä ja pitääkin. Eikä tässä vielä mitää hätää olekaan muutenkaan siis, peliin on aikaa vielä pari viikkoa. Pyrkikää saamaan edustaja ensi palaveriin paikalle. Jos RJ ei pääse, niin joku muu voi toimia tuuraajana. Katsotaan silloin se sähköposti, johon viestit kulkevat perille, niin olette sitten taas ajantasalla.

Olli

RRP Taksi

Post by RRP Taksi » 29 May 2007, 16:56

Heitä tilitiedot ni mä lähetän RRP:n nauhamaxut.. 8)
18x €2,5:-........

Olli

Post by Olli » 29 May 2007, 20:38

Elikkä hihanauhat voi maksaa kimpassa, jos porukka sopii siitä etukäteen minun kanssani. En halua yksittäisiä 2,5 euron maksuja tililleni
Tilinumero on 538103-50292585 Osuuspankki tilinhaltija Olli Vesakoski. Viestiksi kirjoittakaa
[Hihanauhamaksu, Tiimin nimi ja nauhojen kappalemäärä]

Post Reply